De belangrijkste onderscheiding voor efficiënte beurscommunicatie

De Oskars 2003
Eervolle vermelding

Redken 5th Avenue NYC distribueert haarcosmetica voor professioneel gebruik en positioneert haar producten in het hogere segment van de markt.

Gerard van Os en Joeri Thys van Redken 5th Avenue

Op de vakbeurs Hairstyle trok de firma helemaal de kaart van haar New-Yorkse roots, met als belangrijkste doelstellingen ‘buzz’ rond het merk creëren, klanten inspireren om aan hun saloninrichting de nodige aandacht te besteden, een sociaal evenement creëren voor nieuwe en bestaande klanten en het exclusieve imago van het merk versterken door de alliantie met andere luxemerken.

De 144 m2grote stand kreeg de look en feel van een trendy loft, waarin naast een algemene productpresentatie vooral plaats gemaakt werd voor een VIP-lounge, voorbehouden aan bestaande en nieuwe klanten. De gesloten box, met her en der een kijkgat, moest bij de bezoekers de nieuwsgierigheid prikkelen.

In de weken voor Hairstyle ontvingen de bestaande klanten een mailing met een toegangskaart voor de beurs en een pin die hen tot de VIP-bar toegang gaf. Op de stand zelf werden onder meer staaltjes van Armani parfums uitgedeeld en demonstraties met Apple I-mac gegeven.

Na afloop werden aan de nieuwe contacten productcatalogi toegestuurd. Iedereen die de stand bezocht had, kreeg een bedankbrief en de meest recente newsletter.

De beurspresentatie leverde Redken 5th Avenue NYC heel interessante contacten op, naast heel positieve reacties van de bestaande klanten die de stand bezochten.

ExpoBella! p/a Van Os-Sonnevelt | Weversstraat 12, Industriepark B-1840 Londerzeel
tel.: +32 (0) 52 30 36 36 | fax: +32 (0) 52 30 36 38 | | Français